
ثبت نام کنید: رقابت اندرویدی ایرانسل در 120 دقیقه
اگر دوست دارید با مراحل این مسابقه آشنا شوید به ادامه مطلب بروید.
عنوان | پاسخ | بازدید | توسط |
![]() |
0 | 864 | admin |
![]() |
0 | 729 | admin |
![]() |
0 | 676 | admin |
![]() |
0 | 861 | admin |
![]() |
0 | 1538 | admin |
![]() |
0 | 1385 | admin |
![]() |
0 | 1177 | admin |
![]() |
0 | 1369 | admin |
![]() |
0 | 1095 | admin |
![]() |
0 | 1181 | admin |
![]() |
0 | 1467 | admin |
به گزارش خبرآنلاین و باز نشر اپس موبایل و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نمایشگاه سوم بازی های رایانه ای ، ساعت 10 صبح امروز با حضور دکتر سید محمد حسینی وزیرفرهنگ و ارشاد، دکتر بهروز مینایی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، جمعی از مدیران فرهنگی ، هنرمندان و فعالان عرصه گیم در شبستان مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد. نمایشگاه سوم بازی های رایانه ای در فضایی بالغ بر 24 هزار متر مربع و در قالب بخش های مختلف برپا می شود.
فضای نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته بیش از 30 درصد افزایش یافته است.نخستین دوره بازی های رایانه ای تهران اردیبهشت ماه سال 90 در برج میلاد تهران برگزار شد و با توجه به استقبال گسترده علاقه مندان به بازی های رایانه ای و به منظور تسهیل حضور علاقه مندان به این عرصه، دومین دوره این رویداد فرهنگی در فضایی بالغ بر سه و نیم برابر مساحت دوره اول به مساحت 18 هزار متر مربع در تیرماه سال 91 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.
در دوره سوم نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران، 15 دانشگاه حضور می یابند. همچنین برپایی بخش خانواده، دنیای بدون گیم، بخش بازی سازان مستقل، غرفه اسرا (نظام رده بندی سنی گیم) با هدف آشنایی خانواده ها با گیم و تهیه بازی رایانه ای به تناسب سن فرزندان از برنامه های این رویداد است.در این نمایشگاه در بخشی با عنوان «تولیدات»، آخرین بازی های تولید شده ایرانی و ساخته های خارجی مورد تایید بنیاد ملی بازی های رایانه ای عرضه خواهند می شود.«پنجره» از بخشهای جدیدی است که در قالب سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای به مخاطبان این عرصه معرفی می شود.
در این بخش روند تولید بازی های ایرانی در دو دهه اخیر در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.برپایی 30 کارگاه آموزشی، فروشگاه نمونه بازی های رایانه ای با تنوع بیش از 50 عنوان گیم و مسابقات بازی های رایانه ای برای علاقه مندان از دیگر بخش های این رویداد فرهنگی است.ترویج نظام ملی رده بندی سنی بازیهای رایانه ای ESRA، نمایش توانمندیهای متخصصان و هنرمندان ایرانی، توسعه همکاریهای بینالمللی به ویژه با کشورهای اسلامی در زمینه صنعت بازیهای رایانهای، ارتقاء سطح دانش فنی و تامین امکانات و تجهیزات سختافزاری و نرمافزاری تولید در کشور و معرفی ایران به عنوان قلب بازی سازی منطقه از اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران به شمار می رود.
سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران از 22 تا 26 مردادماه از ساعت 10 صبح تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا خواهد بود.
فناوری اطلاعات > بازی - تولید و توزیع بازیهای رایانهای به عنوان یکی از دستاوردهای بنیاد ملی بازیهای رایانهای زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی چهار سال گذشته، رشد ۱۹۰ درصدی داشته است.
به گزارش خبرآنلاین و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نقل از ایرنا، براساس آمار و ارقام ارائه شده مکتوب و مستند، تولید و توزیع بازیهای رایانهای به عنوان یکی از دستاوردهای بنیاد ملی بازیهای رایانهای زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی چهار سال گذشته، رشد ۱۹۰ درصدی داشته است. بنیاد ملی بازیهای رایانهای یکی از مراکز زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که گزارش آماری فعالیتها و دستاوردهای فراوانی در حوزه تولید بازی ها رایانه های در طول دولت دهم و چهار ساله گذشته داشته است. در این آمار به انتشار دو کتاب با موضوع کنترل خانواده و معرفی نظام ملی ردهبندی سنی، تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی- ایرانی با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، حمایت از تولید، توزیع و عرضه ۷۸ بازی، ترویج نظام ملی ردهبندی سنی «اسرا»، نمایش توانمندی متخصصان و هنرمندان ایران، معرفی ایران به عنوان قلب بازی سازی در منطقه اشاره شده است. همچنین از دیگر دستاوردهای بنیاد ملی بازیهای رایانهای طی چهار سال گذشته میتوان به صدور بیش از چهار هزار مجوز نشر و توزیع بازیهای رایانهای، سه دوره نمایشگاه استانی، افزایش سه برابری تولید و توزیع و عرضه بازی، حضور در ۱۴ نمایشگاه و جشنواره بینالمللی و ... اشاره کرد. بنیاد ملی بازی های طی مدت زمان فعالیت چهار ساله خود مفتخر است که چندین بازی با عنوان مقاومت، دفاع مقدس، خلیج فارس را تولید و ارائه کرده است که مورد توجه و اقبال مخاطبان قرار گرفته است. این بنیاد، تولید و توزیع چند بازی رایانه ای ارزشمند و فاخر با موضوعات مختلف و برپایی سومین جشنواره و نمایشگاه بازی رایانه ای را تا قبل از پایان دولت دهم در دستور کار خود دارد.
به تازگی آقای Andreas Ojerfors، طراح ارشد گیم پلی بازی، Wolfenstein:New Order در مصاحبه خود با سایت گیمز اسپات از طراحی درجه سختی دیگری برای این بازی خبر داده است و گفته طراحی چنین سختی برای این بازی، کار آسانی نخواهد بود.
سخت ترین درجه بازی I Am Death Incarnate نام گرفته است که به معنی من تجسم مرگ خواهم بود، میباشد. همچنین او ادامه داد و گفت: شما در این حالت، خون خواهید گریست!
بازی Wolfenstein:New Order، با یکی از سخت ترین درجه ها در دست طراحی قرار گرفته است و به اعتقاد طراح ارشد بازی، هیچ بازی همانند یک بازی اصیل با 5 درجه سختی طراحی نشده است. همچنین Andreas Ojerfors به سایت گیمز اسپات گفته: ما این بازی را شبیه یک ماجرای واقعی میخواهیم، یک چالش بسیار جدی برای مردم در این بازی قرار گرفته است که نشان میدهد این یک بازی ساده نیست! البته در نسخه سه بعدی بازی Wolfenstein نیز، 5 سطح دشواری در آن گنجانده شده بود. درجه سختی به صورت پیش فرض، در حالت نرمال قرار گرفته که میتوانید به اختیار خود آن را کم و زیاد نمایید. البته این بازی یک تجربه چالش برانگیز برای مردم و گیمرها خواهد بود.
Ojerfors توضیح داد که هدف از تولید این بازی به چالش کشیدن گیمرها بوده اگرچه سعی شده محیط بصری طراحی بسیار خوبی داشته باشد. به اعتقاد وی، بازی بسیار دشوار است اما این دشواری کاملا عادلانه خواهد بود چراکه اگر در این بازی مدام بمیرید یا نتوانید مراحل را پشت سر بگذرانید، تقصیر خودتان است!
عنوان Wolfenstein:New Order در اواخر امسال، برای کنسول های نسل بعد،PC، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر خواهد شد.